Tystnad

Kommer hem till ett tomt hus efter jobbet. De andra två har åkt till IKEA för att köpa nya bänkskivor till köket.
Sitter här i soffan med en kopp kaffe och slås av hur underbart det är med tystnad.. bara knappandet från datorn och mina kaffeklunkar som hörs 🙂

Så himla skönt!!!!!!!
Att sen veta att det åtminstone är en timme tills de kommer hem gör det hela extra lyxigt.
Ska lägga mig ner och njuta 🙂

5 reaktioner på ”Tystnad

  1. Visst är det skönt att vara själv hemma ibland, njuta av tystnaden och göra
    precis vad man vill. Fast det är jag ju förstås ganska ofta när inte Eric bor hemma längre.
    Ha en bra dag !

    svar på din fråga: det blir 2,5 mil tur och retur till jobbet som jag cyklar, nur har jag gör sketa ont i rumpan 😉 😉
    Kram Pia

    1. Hahahahaha stackars din rumpa 🙂 men bra jobbat. Jag har 12km till jobbet och tanken har fallit mig in någon gång att jag skulle kunna cykla… men med min gamla tanthoj skulle det ta en halv dag 😉

      Kram på dig!

Kommentera

