Ledig dag

Jag gillar skarpt de här lediga dagarna som infaller så här mitt i veckan 🙂
Njuter nog ännu mer av dem än av helgerna. De är ju liksom en bonus för oss som har sån tur å inte jobbar röda dagar.. för det är minsann långt ifrån alla som har det så.

Idag fick det bli en rensa-rabatterna-dag när solen sken.
Någon värme kan jag inte skryta med och blåste gjorde det. Fast det har det ju gjort ett tag så jag blir nästan förvånad de dagar det inte blåser.

Imorgon är det jobb igen, men jag jobbar bara eftermiddag så någon klocka behöver jag inte ställa 🙂

rensardag

2 reaktioner på ”Ledig dag

  1. Ja, extra lediga dagar i veckorna är underbara! Bra jobbat med rensning av rabatter. Jag är kass på trädgårdsarbete och har faktiskt inte en enda rabatt.
    Kram Jennifer

  2. Vad glad jag blev att du skriver att det är långt ifrån alla som har ledigt på röda dagar. Ibland får man känslan av att folk tror att det är så. Blev speciellt trött i fredags då det ju var en vanlig fredag som vilken som helst och massor av människor jobbade som vanligt, då tror folk att man har varit ledig ändå. Jag blir galen på det!!

Kommentera

