Bilder från resan och äntligen helg!

Här kommer ett axplock från vår resa till Alcudia på Mallorca…. hade kunnat ge rätt mycket för att få va tillbaka där nu.
Den här helgen tänker jag lägga bort alla måsten och bara göra sånt som jag tycker är kul… framför allt ska jag vila mycket och bli av med förkylningen som hoppade på mig igår.

3

2

5

1

4

12 reaktioner på ”Bilder från resan och äntligen helg!

  1. Ser helt underbart ut! Förstår att du längtar tillbaka.
    Men hoppas att du har en fin helg så du kan kurera dig och bli frisk.
    Kram

    1. Idag när det är grått och regnigt längtar jag ännu mer tillbaka men samtidigt ger dagens väder mig tid att ta det lugnt. Kunde inte låta bli att fixa utomhus igår när solen var på besök 😉 Kram på dig!

Kommentera

