Planering och drömmar

April gör oss inte besvikna när det gäller det omtalade aprilvädret…

Idag har det stormat, varit soligt och haglat. Precis som det tydligen ska va.
Men det gör inte så mycket för jag blir glad varje dag när jag ser hur det händer grejer i vår trädgård 🙂
Har egentligen inte tid att jobba den här årstiden.
Det är ju så mycket jag vill göra här hemma.
Surfa runt å spana in olika typer av verandor tex. Finns en djungel av fina idéer och det gäller bara att komma överens om hur vi vill ha det, och sen ska det stöpas och blötas ett tag så vi verkligen känner att det blir rätt 🙂

Men först ska vi fara iväg till Mallorca och nu är det bara 2 arbetsdagar kvar. Ujujuj vad skönt det ska bli!!!

Vet inte hur det är med er men jag har känt mig ovanligt trött sista tiden och då kommer det här rätt lägligt.

7 reaktioner på ”Planering och drömmar

  1. 2 arbetsdagar !! Nä jag är inte något avis, hehe.
    Så himla skönt att åka iväg, hoppas ni får en underbar semester med mycket
    sol och bad.
    Trött ja, känns som jag skulle kunna sova hur mycket som helst, snart är det helg som
    tur är.
    Kram Pia

    1. Skönt att höra att det inte bara är jag som är trött 🙂
      Ja vi får hoppas på en hel del sol men hur som helst lär det va varmare än här hemma 😉
      Kram!

  2. Det känns som att ni har valt en perfekt tid att åka för jag håller med dig…sen vi gick över till sommartid har jag känt mig väldigt trött så en resa hade inte varit fel nu!

    Jag unnar dig och din familj en riktigt härlig semester med avkoppling och tid för varandra 🙂
    Ha det bäst nu!

    Kram

Kommentera

