Glad Påsk

Hoppas att ni alla har en skön och lugn påskhelg och att inte allt för många av er behöver jobba.
Jag har kommit fram till att det här med fyra dagars ledighet det är grejen det 🙂
Förra helgen var jag i Vemdalen från torsdagen och så nu är det påskhelg och 4 dagars ledigt.
Mycket skönt!!

Däremot har det varit en låååång långfredag eftersom vår älskade katt (som i morse inte låg på topp på min favoritlista) väckte oss vid 05.00 och W hade inga som helst planer på att somna om efter det.
Så det är väl dags att hoppa i säng skulle jag tro.

Glad påsk på er!!

IMG_5100

8 comments

  1. Hahah dessa kissar 😉 de kan de 🙂
    Tack för alla dina fina meddelanden hos mig ❤ Stor kramis till en toppentös!

  2. Fyradagars ledighet det är verkligen toppen! Jag tog till och med ledigt i torsdags och idag så fick sex dagars ledighet, så himla gött :). Men imorgon är det jobb som gäller.
    Kram Jennifer

Kommentera

