Morgonpromenad

Om jag var impad över mig själv igår som kom ut på morgonpromenad, så chockade jag nog mig själv i morse då jag gav mig ut 05.50 även idag 🙂
Jag vet inte om jag överdriver, men jag tycker att att jag haft mer energi på jobbet och det har åtminstone satt griller i huvudet på mig och jag funderar skarpt på om jag skulle ta mig en sväng imorgon med. (börjar jobba 06.30)
Har ju läst lite om den där boken Helvetesveckan och att gå upp klockan fem känns inte helt omöjligt 😉

Det var så härligt i morse. Kallt,frostigt och med en sol som var på väg upp. Några fåglar hade vaknat och två älgar stod på ett kalhygge och tittade på mig. När jag kommer in på gården har mina killar vaknat och det ringlar sig rök ur skorstenen i köket.
Hela jag fylldes med en härligt lycklig känsla 🙂

Och imorgon är det fredag 😀

3 reaktioner på ”Morgonpromenad

  1. Heja dig! Men visst är det en skön start på dagen. Det kan kännas lite motigt att kliva ur sängen men bara det är gjort så är det så skönt att få till lite motion på morgonen  .
    Kram Jennifer

Kommentera

