Tisdag, penicillin och Lego.

Så vad gör jag då här hemma dag två på penicillinkuren?
Ja eftersom Wilmer är hemma blir det ju till att underhålla honom också, även om jag försöker stjäla till mig lite vila ibland 😉
Vi leker med lego… eller han leker och jag är röster till tjuvarna. Behöver inte tänka så mycket eftersom sonen är väldigt duktig på att säga åt mig vad gubbarna ska säga 😉

Igår kunde jag vila desto mer då mannen var hemma. Han behövde iofs repa en hel del men det gjorde inget. Han ska spela med Perelli idag så jag hade fördelen att lyssna på gamla godingar där jag låg i soffan 🙂

Sen har jag äntligen fått tummen ur och fixat nytt körkort.
Fick träna en del på att skriva min nya namnteckning… blev en hel A4-sida innan jag kände mig redo att skriva på till körkortet. Nytt pass måste ju också fixas. Veckorna rusar på om jag säger så.

Nu ska jag surfa runt lite och få lite vårinspiration. Det kanske kan få mig att piggna till lite mer även om det den här gången är en betydligt lindrigare variant då febern inte varit skyhög som sist, finns lite mer ork även om halsen gör svinont.
Men förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet på torsdag.

Kommentera

