Ska vi köra en sväng till?

Känns inte så lätt att va positiv just nu, även om jag och W hade ett roligt dygn i Stockholm hos min fina vän S.
Vaknade inatt och kände av halsen… IGEN! Och jodå det blir en sväng till med halsfluss… IGEN!

När jag ändå gnäller kan jag meddela att det snöar, jag fryser, glassen är snart slut och tant röd passade på att göra mig sällskap nu när jag ändå känner mig på topp.
Ingen jättehög feber än så jag håller tummarna för en lindrig variant.

Men innan det började snöa såg jag att vi har snödroppar i rabatten och det lovar ju gott, eller hur?
Våren väntar runt hörnet och fy tusan vad skönt det ska bli att slippa alla vinterkläder.

5 reaktioner på ”Ska vi köra en sväng till?

  1. Nej men fy vad jobbigt. Halsfluss är ju bara så blääää. Nu hoppas jag att du snabbt blir frisk.

    Tack snälla du för dina fina och varma kommentarer, de betyder mycket för mig.

    Kryakramar till dig!

Kommentera

