Hallå där!

Datorn har fått stått och samlat damm ett tag nu.
Har inte haft lust/ork att dra igång den när jag äntligen fått en stund för mig själv på kvällen.
På något sätt har det ändå lyckats bli måndagskväll och vips så är det onsdag och maken är hemma igen 🙂

Och det har inte gått någon nöd på mig alls 😉 blev till och med uppvaktad i lördags på den där hjärtliga dagen. Han hade nämligen varit gullig och ställt en vas med röda rosor och en chokladask ute i studion som jag fick på lördagen.
Pluspoäng på det!!
Lite dåligt av mig å inte fixa att det kom en överraskning till hans hotell 😉
Men det väntar lite bubbel på honom här hemma som ska drickas på fredag när jag får ha honom hemma ❤

Vad har jag gjort då?
Jobbat, varit mamma, tränat, bjudit grannarna på fika, fixat barnvakt och gått på bio ( 50 shades of grey) och rolig pubkväll efter det 🙂 Samtalsämnet den kvällen handlade om filmen och vi spårade nog ur en del så det blev mycket skratt 🙂 Fick iväg ett sms till mannen att jag hade planer på att inreda vinden 😉

Igår var jag seg mest hela dagen och gick till sängs och läste redan klockan åtta. Lär inte bli mycket senare ikväll 🙂

2 comments

Kommentera

