Mitt i veckan

och det känns väldigt gött tycker jag.
Idag var det toppar och dalar på jobbet kan jag lova och ett tag önskade jag att det hade varit fredag..
Vissa kollegor suger verkligen energi ur mig och det bubblar inombords av irritation och jag får verkligen lägga band på mig för att inte bli allt för vass när jag diskuterar med dem 😦

Sladdade sen hemåt på vidrigt väglag. 3 dm tösnö som gör att bilen lever sitt eget liv, hua.. var helt slut när jag kom hem. Hoppas verkligen att de skrapat vägen tills jag ska ut på den imorgon igen.

Här hemma bytte jag om till träningskläder för att ha en dejt med ”slyngorna”, men oj vad trögt det gick. Kroppen protesterade och jag fick kämpa för att inte ge upp. Blev åtminstone ett kort pass och det är ju bättre än inget.

Nu väntar jag på att mannen har nattat sonen. Måste ladda mysbatterierna nu när han drar iväg på jobb tors-sönd.
Lyxar till med semla ikväll 😀
Mums!!

5 reaktioner på ”Mitt i veckan

  1. Visst är det så att vissa personer suger energi, jobbigt. Men i morgon är det fredag, hurra 😉
    Skönt att du kom iväg och träna trots att det gick lite trögt. Skulle träna idag men fick jobba över och sen hamnade jag i soffan och nu framför datorn. Ja ja vissa dagar är det så.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

  2. Jag blev också sur på en av mina kollegor idag. Jag hävdade bestämt att det var på ett visst sätt men den här personen skulle absolut ha rätt. I slutändan visade det sig att det var jag som hade rätt ändå. Men irritationen låg kvar. Den här personen ska alltid vara överlägsen mig så det var så skönt att få knäppa hen på näsan.

Kommentera

