Det här med träning

Helg, underbara helg 🙂 och ett litet extra plus är att jag sakteligen ( i mina mått ) har kommit igång med träningen igen.
Läste om träning med slyngor/slingor, Ja kärt barn har många namn.. och fastnade direkt. Köpte på Intersport och hade med mig till jobbet igår och körde ett pass i gympasalen. Blir perfekt på min friskvård nu när gymmet stängt.
Idag var jag tillbaka i tennishallen. Skulle ta det lugnt var tanken men vem försöker jag lura? Tävlingsmänniskan vaknade rätt snabbt och vinst var målet och vinst blev det 🙂
Sen fick det bli slyngträning här hemma.

Beach 2015 startar ju tidigt i år. Vi åker till Mallorca i slutet av april och även om vädret kanske är si å så den tiden så ska det väl bli bikiniväder någon dag 😉

Nu ska jag återgå till att titta vidare på filmen Valentine´s day som går på TV.
Söt film 🙂

13 reaktioner på ”Det här med träning

    1. Ja din lyllo som har Thailand att se fram emot 🙂 Kläderna blev ingen större hit tyvärr. Storlekarna var konstiga och färgen på väskan väldigt missvisande. Blir inget handlande där mer. Synd, för priset gillade jag 🙂

      1. Ja det ska bli så skönt, behöver verkligen Thailandsvärmen.
        Asch då, trist! Något jag vet med dessa sidor är att man alltid ska tänka två strl större än vad det står, plus att det är bra om man kollar måtten på kläderna (om du får för dig att handla igen trots allt :-))

    1. Bra jobbat av oss båda som kommit igång med träningen, får peppa varandra när det känns motigt 😉
      Ja det känns bra att ha resan som en morot när det är slaskigt ute.
      Ha en fin kväll!

    1. Mallorca blir tillsammans med vänner som vi umgås med och deras son är Wilmers bästa kompis. (födda samma dag) Bröllopsresan kräver lite planering då vi vill åka själva 😉
      Kram på dig.

      1. Aha..ja men det låter ju toppen..att Wilmer har någon att leka med samtidigt som ni har andra vuxna att umgås med.
        Gott..då har ni även bröllopsresan att se fram mot 😉

        Kram tillbaka

Kommentera

