Det här med träning

Hur kommer det sig att träningslusten bubblar inom en när man inte kan/får?
Slår vad om att så fort jag stoppat i mig den sista penicillintabletten så försvinner eller åtminstone mattas den där lusten av.
Plötsligt är jag inte alls inne och tittar runt på övningar för både den ena och den andra kroppsdelen.
Mycket konstigt det där.

topphalsa-2-2015

Nystart… jo det ska nog bli det vad det lider 😉

Halsflussen har jag åtminstone övervunnit, nu är det bara lite yrsel (pga medicinen eller svaghet?) som ska rättas till.
Sen så, sen så. Jag fortsätter väl att spana in nya träningsredskap och aktiviteter 🙂

5 reaktioner på ”Det här med träning

  1. Nu är jag ju inte sjuk (KRYA PÅ DEJ) Men förstår hur du menar. Har haft tre dagar utan träning, och i morgon MÅSTE jag dit. Hade gått igår om det inte vore för en på jobbet som ba: ”Även elitidrottare VILAR. Och du kommer bara att stressa ihjäl dej innan ölen på stan. Tänk på hjärtat” Man ba jajajajaja 😉

Kommentera

