Vintern är tillbaka på besök

Rackarns vilket snöväder det blev helt plötsligt.
Det var ingen lek å köra bil kan jag lova. Rena rama träningspasset!

Väl hemma laddar jag kaminerna för fullt och sen hoppa i termobyxor och jacka för att ta en sväng med fyrhjulingen för å få bort det mesta av all snö som kommit.

10917452_10152722997817893_3227230064242746174_n

En bra kvinna reder sig själv när mannen är borta 😉

Sen vet jag inte riktigt vad som hände med dagens planer som jag hade… de rann bara ut i sanden eller kanske snön rättare sagt.

Hade ju tänkt bakat något gott utan socker… men så blev det inte. Gjorde fruktsallad istället och sen fanns inte lusten kvar.
Men jag ska ju ha något å göra imorgon med 😉
Sonen vill göra ett pepparkakshus eftersom det aldrig blev av i julas.
Får väl bli årets första pepparkakshus då kanske 🙂

One comment

Kommentera

