Imorgon är det FREDAG!!

Två arbetsdagar i ryggen och imorgon är det FREDAG!!
Bara det där å ha fredagen och helgen att se fram emot gör det värt att va tillbaka på jobbet 😉

Att mannen sen drar igång värsta spelschemat på väldans länge får mig väl inte direkt å jubla, men jobba måste han ju.
Fast det lär bli tomt innan jag vant mig. Har ju varit så mysigt å va ledig tillsammans i 2½ vecka 😀

Idag var jag in på affären och shoppade en massa nyttiga saker som jag ska försöka baka något gott av i helgen. Har ju en sockerfri månad och det saknas något att tugga på till kaffet 😉
Gjorde chokladbollar med dadlar igår och i boken fanns det muffins som jag vill testa.

Nej, nu är sonen nattad och jag ska klänga lite (läs mycket) på min man ♥ 

One comment

  1. Jag skulle också behöva en sockerfri månad, så lite recept tar jag gärna emot 😉
    Visst är det härligt med fredag i morgon, vi har en helg utan några planer, känns skönt.
    Kram Pia

Kommentera

