Vill inte!!!

 

Nej, jag vill inte att de här lediga dagarna ska ta slut. Jag vill fortsätta va hemma med mina finaste och bara ta dagarna som de kommer, efter att ha sovit länge och tagit sen frukost. Jag vill fortsätta att ha på mig morgonrocken in på eftermiddagen om det inte händer något speciellt.
Men imorgon är det dags igen…. fast först har vi den här dagen att se fram emot 🙂
Idag tar jag faktiskt en Må-bra-dag-för-mig-själv-med-vänner!
Fikan på Åsby blir av idag istället och efteråt möter jag upp en annan fin vän och går på bio. 🙂

Här kommer lite bilder från vår dag igår när vi åkte ner till sjön och promenerade på isen.

IMG_0969IMG_0961

IMG_0970 IMG_0971 IMG_0973 IMG_0982 IMG_0985 IMG_0995

3 reaktioner på ”Vill inte!!!

  1. Vilka härliga bilder !!
    Jag håller med dig helt, jag vill inte jag heller, det är
    tur att vi börjar med en kort vecka annars vet jag inte hur det
    skulle gå 😉
    Ha en fin kväll !
    Kram Pia

  2. Jag vill inte heller jobba just nu. Övervägde nästan en graviditet med efterföljande barnledigt…kanske dags att boka tid att prata med någon :D. De där kommande 20+ åren man måste ta hand om barnet fanns INTE med i min fantasi alls ;).

    God fortsättning på dig!

Kommentera

