Och där var julen över…

Jo, så fick det bli idag. Fina granen åkte ut på nyårsdagen då den barrade bara jag tittade på den. Och utan granen så kändes stjärnor och ljusstakar malplacerade så idag packade jag ner det i lådan och sa: Vi ses nästa jul!

Och visst är det så att när man har plockat bort julen så känns det lite tomt och då måste det ju kanske inhandlas lite nya saker? Jo så tycker jag att det är 🙂
Passande då att jag och bloggvännen Lilla Norpan ska ses i Åsby och fika imorgon 😉

Nyårslöften så?
Mitt enda löfte är att jag ska se till att dricka Champagne oftare. Får se om jag kan hålla det.

Januari innebär även en sockerfri månad enligt en utmaning jag hakade på på Facebook. Gjorde ett undantag redan idag, Ups!! Var nämligen och fikade hos vänner vi snart inte sett på 2 år och hon hade bakat. Kändes inte direkt skoj å säga då att jag inte äter bullar. Får väl hålla på fram tills den 3 februari då 😉

4 reaktioner på ”Och där var julen över…

    1. Stämmer bra det men besöket fick skjutas upp tills på tisdag då vännen inte mådde bra. Har tagit tillfället i akt å göra ett ordentligt röj på vinden istället 🙂
      God fortsättning på dig med 🙂

Kommentera

