Känna glädje utan dåligt samvete

10689691_10152609958197893_4568508036755051611_n

Går lite på tomgång här hemma nu.
Lusten att fixa inför advent kom liksom av sig och jag måste försöka sparka mig själv i baken för att komma igång.

Får dåligt samvete över att jag har något roligt att se fram emot, något roligt att planera.
Så orden i bilden är något jag försöker ta in och ta till mig.
Lev här och nu!! ❤

Som ni säkert förstår var det dåliga besked kusinen kom med. Riktigt jävla dåliga 😦
Åker hem till ön nästa helg så vi får krama varandra hårt och gråta tillsammans.
Kanske för sista gången för det verkar gå snabbt det här 😦

Känns så jäkla hemskt och orättvist.

8 comments

  1. Fy vad sorgligt och hemskt 😦
    Blir ingen enkel resa du gör till helgen men se det som en förmån att få träffa kusinen innan slutet.
    Ska tänka på dig i helgen!
    KRAM

Kommentera

