Söndag, Fars dag och kalas

Startade dagen med å tömma två musfällor (urk) och ladda med ny ost.
Sen blev det havregrynsgröt och en kopp te, tända ljus och senaste numret av Må bra.
Betydligt mysigare än det första 😉

frukost

försöker lära mig kameran och det är rena djungeln med allt som ska ställas in å tänkas på 😉

Nu ska jag ta hand om tvätten som är klar och sen får vi se om jag tar tag i det där projektet jag har med en klänning som ska sys in.
Skulle vilja ha den på mig idag när det vankas lunch och tårta hos svärmor.
Men det kan även bli legobygge med sonen.

Ikväll ska vi även fira sambon som är världens bästa pappa ❤

One comment

Kommentera

