Äntligen fredag!!

Hade turen att kunna gå hem en timme tidigare idag. Tänk vad skönt det kan va att få just den där extratimmen 🙂
Hinna hem och landa innan jag får besök av I och hennes son som ska stanna över natten.

Lek och bus för grabbarna och sen blir det vin och en massa prat för oss mammor 😉
Kan det bli bättre så här en musikeränka-fredag?

10145_29462

4 reaktioner på ”Äntligen fredag!!

  1. Alltid skönt att komma hem lite tidigare på fredagar, även om jag alltid slutar 15.
    Låter som ni kommer få en supermysig helg, roligt att träffa en vän.
    Men du…det där med mössen det lät inte trevligt. Är det baksidan med att bo på landet kanske ?
    Jag hade nog flyttat ut haha, men är det något jag inte klarar av så är det just möss, hua. Men jag är imponerad av dig.
    Ha en underbar helg !
    Kram Pia

    1. Härligt å sluta 15 på fredagar 🙂 Kan säga att var 6:e fredag slutar jag 18.30 och det är INTE kul. Tur det inte är så ofta 😉
      Mössen är definitivt baksidan av att bo på landet. Bara å ta tjuren vid hornen (läs musen i svansen)
      Undrar om jag någonsin kommer vänja mig?
      Nu har vännen åkt hem och vi hade en riktigt bra fredagskväll 🙂

      Kram och ha en härlig helg!

Kommentera

