Vintertid

Idag har det varit en sån där ”vi-tar-det-som-det-kommer-dag”. Precis som det sig bör efter en utekväll igår med några jobbarkompisar 😉
Så lunch hos svärmor och sen en långfika borta hos en granne har det blivit idag.

Imorgon blir det lite mer fart på det hela.
Får besök av I och hennes son på förmiddagen och sen blir det tennis på eftermiddagen.

I natt ska klockan ställas om och det blir mörkare om kvällarna.
Inser att jag måste få till ett extrapass på gymmet, för nu blir det inga promenader/löparrundor om kvällarna. På landet blir det nämligen väldigt mörkt när det inte finns gatubelysning.

ljusstake

Men mörker kräver ljus så därför klickade jag hem den här från House Doctor 😀

9 reaktioner på ”Vintertid

  1. Himla snygg den där. Jag slog till och beställde en till mig och en till min svärmor som hon får i julklapp så tack för tipset! 🙂

      1. Hämtade dem igår och de ser riktigt bra ut.
        Jag valde den mindre varianten…ska bara hitta ljus som passar nu också. De ska ju vara smalare än de vanliga ljusen.

Kommentera

