Irish coffee och brasa

Behöll morgonrocken på fram till lunch.
Kändes så himla bra att vi inte hade några som helst planer idag. Ingen tid att passa och bara göra det vi ville.
Som att mysa omkring i morgonrock 😉

Sen gick grabbarna ut och gjorde höst i växthuset och jag började flisa en massa grenar.

Höst + trädgårdsfix = Irish coffee och brasa ikväll. Tummen upp på det!

Vinprovningen igår var riktigt rolig.
Mycket flams och skratt, precis vad som behövs en fredagskväll efter en lång jobbvecka.
Vi konstaterade att om vi gissa på körsbär och vanilj när det gäller smakerna har vi stor chans att pricka rätt 😉
Att jag sen gillade det billigaste vinet mest (99kr) kändes som en bonus.
Hoppas ni alla har en skön lördag.

3 reaktioner på ”Irish coffee och brasa

  1. Låter som en mysig helg 🙂

    Du frågade vad jag tycker om min kamera…vi har haft den i 2 år och nu tänkte jag att jag skulle börja lära mig den. Ärligt har jag bara använt auto knappen och sport knappen men vi är nöjda med den, men som sagt det finns mycket att lära sig.

    Kram Pia

Kommentera

