Laddar för helg

Idag konstaterade jag och en lärarkollega att kateter och en ställning med dropp (innehållande kaffe och lite näring) vore en jäkligt bra lösning.
Rena rama gökboet!!
De där helgerna är mer efterlängtade än någonsin för tillfället.

Imorgon ska jag och mannen på vinprovning och middag på kvällen. Håller tummarna för att jag kommer ifrån jobbet innan 18.30. Kunde ju va skoj å hinna piffa sig liiiiite 😉
Sen väntar en helg då vi alla är hemma. Tjoho!!
Lite tennis, lite kalas men framförallt en massa hemmamys 🙂

Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills tvättmaskinen är klar. Galet att jag längtar till sängen redan kvart över åtta… men så är det.

”Jag behöver ingen terapi för mitt humör. Jag behöver mindre av personer som retar mig till vansinne”

2 reaktioner på ”Laddar för helg

Kommentera

