Barnkalas

Hujedamig säger jag bara!!

Nej, det där med barnkalas ska vi nog vänta med tills W fyller 18 😉
Var iväg på ett 5-årskalas på eftermiddagen och både jag och sonen hamnade i ett chocktillstånd av allt skrik, stoj och spring på de ca 20 barnen i lokalen.

Lite planering hade nog varit en idé.

Så resten av söndagskvällen kommer jag spendera i soffan. Jag har gjort mitt som förälder idag 😉 nu får mannen ta över. Han har ju ”bara” jobbat i studion med ett hårdrocksband.
Kanske kan liknas med ett barnkalas det med, men jag nämner inte det för honom 😉

3 comments

  1. Hahhaha, hujedamej säger jag med 😉
    Grannarna våra är iväg jämt tycker jag på tillställningar..måste man det tänker jag? 😉
    Kram på dig!

  2. Hahaha, ja nog kan barnkalas ta på krafterna. jag beundrar alla förskolepedagoger som har så många barn runt i kring sig varje dag. Fast förhoppningsvis har de det lite mer uppstyrt och lugnare :).
    Kram Jennifer

Kommentera

