Puss!

Har ju inte visat vad jag beställde hos Puss efter min fina vinst. Så här kommer lite bilder 🙂

IMAG2440_1 PhotoGrid_1411930606006

Ljuslyktan med stjärnor (blev 3st för jag gillade verkligen dem), armband och ett halsband med stjärnor 🙂
Mycket nöjd blev jag!

Sen har jag av bara farten klickat hem 2 st zinkkrukor från Onödigt snyggt och blev löjligt glad när det visade sig att de hade skickat med en liten bonus. En liten hjärtformad ljusstake i zink. Tackar!! 🙂

Annars då?
Ja jag kan ju säga att det var rackarns mysigt å ha mannen hemma i lördags. Ni vet så där härligt att en sitter och blir nyförälskad ännu en gång 😉
Bästa helgen på länge!!

Något som inte är lika skoj är att det har smugit sig på en irriterande hosta som känns som om den sitter rätt långt ner i bröstet. Kände av det på helgens tennis då jag tyckte att det blev som ett tryck över bröstet i slutet av matchen. Får ta det lite lugnt nu och se hur det utvecklar sig.

4 comments

Kommentera

