Varm choklad

Idag var vi segstartade här hemma och myste omkring i pyjamas och morgonrock halva dagen.
Skönt å inte ha några tider att passa.
Men på eftermiddagen ryckte jag upp mig, packade ner en filt, lite varm choklad och smörgåsar i en väska och sen cyklade vi iväg.

10665108_604414549662433_6065844998788362711_n

Picknick i skogen med världens goaste ❤

Hans roligaste kommentar idag var när han frågade om han fick en kaka och jag svarade ja.
”Tack mamma, du är underbar!!” 😀
Den ni, han vet hur man får ett mammahjärta å smälta 😉

16 reaktioner på ”Varm choklad

  1. Det enklaste är alltid det bästa. Picnic i en skog är äventyr så det räcker länge.
    Så stor han har blivit fina killen. Tre år eller har jag het tappat räkningen….?

  2. Åh jag älskar picknick i skog och mark. Allt smakar liksom lite extra gott 🙂
    Och med det sällskapet du hade, kan det ju inte bli annat än myyyys 🙂
    Sicken liten charmör ni har hi hi hi

  3. Picknick är bara så mysigt och tänk vad enkelt det egentligen är att bara packa väskan och sticka iväg  . Vilken underbar kommentar!
    Ha det! Kram Jennifer

Kommentera

