Lite extra guldkant på vardagen

Tjoho, äntligen fredag och det har varit en bra sådan 🙂 Nu ser jag fram emot en skön helg!

Startade dagen med en promenad/joggingtur i dimman. Bästa sättet å vakna till på.

IMAG2357 IMAG2363 IMAG2364

Hade vattendroppar i ögonfransarna när jag kom hem 🙂

Igår kom ett paket från PUSS och paket ger ju extra guldkant på vardagen. Den där trista tisdagen har jag lagt bakom mig. Nu uppskattar jag de små sakerna i livet istället… som tex vattendroppar i ögonfransarna och fina paket 🙂

IMAG2354_1

Tack vare den generösa rabatten som jag fick av Pia (Tack snälla) som har bloggen ”Bakom dörr nr11” så blev det här halsbandet så gott som gratis då det först var på REA. Sånt gillas!!!

Helgen bjuder på både tennis och födelsedagskalas för svägerskan, så jag tror det blir en riktigt bra helg.

6 comments

Kommentera

