Huvudvärk

Hatar att ha huvudvärk!! (Som om någon skulle gilla det?)

När man vaknar med värk, tar en tablett och sen ändå känner hur den ligger där och lurar under dagen för att sen blomma ut framåt kvällen… Det förstörde hela lördagen!

Vaknade idag och känslan är… hm, är det så att den ligger och lurar idag med eller är jag snarare huvudvärks-bakis?
Det återstår å se 😦

Kanske är det så att jag börjar utveckla någon typ av väderkänslighet? Kanske kan byta bana å bli väder-spå-gumma??
”På måndag kommer det härliga sommarvädret som varit på besök övergå till regn och höststormar”

Japp, ni vet var ni hörde det först. Eller så har jag bara missat å kolla femdygnsprognosen vilket kanske gör att jag sparat någon sorts vuxenpoäng där… 😉

14 reaktioner på ”Huvudvärk

  1. Nä usch och fy för huvudvärk, det kan kvitta !!
    Hörde också att det skulle bli sämre väder, men mig gör det inte så mycket. Men det får jag nog viska för det vågar jag inte säga högt, då tror folk att jag blivit tokig haha 🙂
    Krya på dig och ha en skön söndag
    Kram Pia

    1. Skönt å höra att det är fler som längtar efter höst, tända ljus och gosiga tröjor 😉 Har klarat mig från värk idag men har varit grymt trött istället. Känner mig som den gnälligaste gnälltanten 🙂
      Kram!

  2. Det är inte så att du ligger och biter hårt på nätterna? Spänd i käkarna fast du sover. Det kan vara en anledning till huvudvärk. Tandläkaren brukar kunna se på tänderna om man biter hårt.

    En bettskena kan hjälpa då.

    Bara dom tanke

  3. Hahhah va gullig du är :))
    Usch..kan du boka tid hos ngn duktig naprapat? Låter som de kan komma av spänningar, när det inte släpper riktigt.
    Kramar på dig!

  4. Hoppas att du har haft en bättre samt smärtfri dag idag?!
    Här har du en till som älskar hösten och ser fram mot lite mer kläder på kroppen och att mysa inomhus.
    Var årstid har sin tjusning, tycker jag iaf 🙂
    Kram

    1. Visst är det så att alla årstider har sina fina sidor. Skulle aldrig vilja flytta till ett land som bara har sol 🙂 Huvudvärken ska masseras bort. var iväg igår och har en ny tid på måndag 🙂
      Kram kram!

  5. Nej vad trist, huvudvärk är ju bara så trist. Hoppas att den gav med sig snabbt där på söndagen.
    Och gällande ditt förra inlägg så är ju den veckan i månaden kass och jag får alltid hemsk huvudvärk då :(.
    Hoppas veckan startat bra för dig! Kram kram

    1. Ja du den där veckan kan ju ge huvudvärk bara den 😉 Men nu är det tyvärr spänningar i axlar, nacke och skulderblad som verkar va boven 😦 bättre idag iaf efter gårdagens massage 🙂
      Kram!

Kommentera

