Hej September

I helgen åkte jag och vännen I till älskade/hatade Ullared.
Lämnade barn och män hemma, checkade in på hotell, shoppade loss och korkade upp vinet på kvällen 🙂
Kom hem med ett låååååååååååångt kvitto, en massa kläder till sonen och en del till mig själv, leksaker som täcker både födelsedag och julklappar, finafina grejer till nya sovrummet och betydligt mindre pengar på kontot… men med en rolig helg i bagaget.

Nu har september startat och HEJ… sommarvärmen kom tillbaka 🙂

 

6 reaktioner på ”Hej September

  1. Gud så skoj det lät! Jag har faktiskt aldrig varit där, vet inte om det är min grej riktigt. Men om man får vara med goa vänner och dricka vin på kvällen så skulle jag nog fixa det ;).
    Ha det gott! Kram Jennifer

  2. Låter himla trevligt! Jag blev också sugen på att åka dit med en vän och bo över på hotellet 🙂
    Perfekt att du har både julklappar och födelsedagar klara.

    Ja visst är vädret toppen nu…skön luft och en börjar se de vackra höstfärgerna som tar över det sommargröna. Härligt att ge sig ut i naturen 🙂

    Ha en bra arbetsvecka.
    Kram

    1. Ja nu är stressen över presenter och julklappar redan avklarad + att december månad nu blir mycket billigare 😉
      Vi hade verkligen roligt på den här resan.
      Hoppas det fina vädret har hållit i sig hos dig med. Kram kram.

Kommentera

