Beroende

Två dagar utan nässpray!! Ja jag vet att jag är snabb å ta ut segern i förskott men det ska helt enkelt bara gå.
Hade uppehåll i flera år senast jag hamnade i träsket, men trillade dit någon gång efter att W föddes och jag det är ju några år nu..
Samma sak varje kväll, helt täppt i näsan och det är omöjligt att somna. Kan inte sova och andas med munnen. Jag är helt enkelt  inte skapt så.

Så i helgen googlade jag runt för å se vad jag skulle göra för att komma ur skiten.
Körde koksaltlösning på dagen och någon flummig idé om färghealing innan jag gick å la mig. Gissa om jobbarkompisarna skrattade åt mig när jag berättade det 😉 Ska ligga och tänka att jag häller blå eller lila färg i näsan och sen känner hur slemhinnorna drar sig tillbaka, typ! Det skumma var att det faktiskt funkade, hahaha

Har även fått Nasonex av en vän som tydligen ska va bra när du vill sluta med nässpray.

Det jag skulle komma till är att jag istället haft huvudvärk och känt mig tjurig. Idag tjurade jag ihop efter jobbet för att jag inte fick tag på sambon när jag ville veta om han varit å hämtat ICAs matkasse. Ville helst bara åka hem, men det fick bli å ta en sväng till affären och hämta varorna då han inte hade hämtat. Kommer hem och möts av ett stökigt hem… grrrrr. Tur dom inte var hemma 😉
Städade av, lagade mat åt oss och sen stack jag ut i blåbärsskogen.

Tyst, lugnt och skönt…. Aaaahhhhh!!!

 

2 comments

Kommentera

