Perfect Home

Som vanligt gick första jobbveckan snabbt och nu känns plötsligt semestern väldigt avlägsen..  men som ett härligt minne!
Har saknat de där varma kvällarna under den här veckan.
I måndags lagom tills det var dags att plocka fram jobbnycklarna så sjönk temperaturen rejält och vissa morgnar har det bara varit 7-8 grader.
Inget sitta ute och mysa länge på kvällarna väder direkt.
Blev tidigt i säng i går. Redan på eftermiddagen kom huvudvärken smygandes och tabletter hjälpte inte 😦
Idag känns det som om jag var på värsta partajet igår och drack flera flaskor skumpa. Hade ju varit så mycket trevligare då antar jag 😉

Nu ska jag snart ta tag i mig själv och sonen och åka in till stan. Lunch hos svärmor och sen ska jag på ett sånt där hemmaparty.
Perfect Home Party hos en vän.
Hade aldrig hört talas om det innan så jag var tvungen att kika på nätet vad det var så jag hade lite koll 😉
Finfina saker men jag tror inte att det passar min plånbok just nu.. men man vet ju aldrig!! Kan ju helt plötsligt dyka upp något som jag helt enkelt inte kan vara utan 😀

 ph2 ph3 ph4 ph

ph1

Bilderna lånade från nätet 🙂

10 reaktioner på ”Perfect Home

  1. Jag har haft möjlighet att få shoppa på deras utförsäljningar så jag har en del från dem… i julklapp fick jag dessutom en vägglampett av min älskade Jazz som jag hade suktat efter i flera år som jag inte tyckt jag haft råd… 600 spänn för att ha nåt att sätta ljus i… haha… men ack så snygg den är… nu börjat ju snart hösten som gör att man får mysa med ljus igen på kvällarna. 🙂

    1. Gha nu lär jag ju bli jättesugen på å ha en snygg ljuslykta 🙂 Får nog hålla tummarna för att de har lite rea idag 😉 Och plus till Jazz som är så lyhörd!!

    1. Blev två ljuslyktor och fyra dessertskålar 🙂 Ja mycket fina grejer var det! Huvudvärken har återkommit varje dag. Segt som tusan 😦 Hoppas du haft en bra helg. Kram!!

Kommentera

