Det gäller att ta vara på chansen när den dyker upp.

”Bara” 25 grader varmt idag och sambon föreslog att vi skulle låna grannens släp och få iväg lite saker som skulle ha varit slängda för 100 år sen.

När Han kommer med ett sånt förslag gäller det att va snabb och ta vara på chansen. Kan faktiskt va så att om ni slår upp ordet Hamstra så kan det finnas ett foto där på min sambo 😉

Oj vad vi slet!! Bara en bråkdel av vad som jag skulle vilja få bort från vinden fick plats den här gången, men en gammal tvättmaskin, en massa däck, brädor, gamla trasor, glas, färgburkar och you name it forslades i alla fall iväg.
Får banne mig en kick av å rensa!!

Nu ska jag brumma iväg med 4-hjulingen och ta en sväng upp i skogen och hämta hem blåbär. Det är ett annat nöje som roar mig.

Så ikväll får det nog bli å krypa in i vårat mysställe, bara slappa och göra high five 😉

10553564_10152363173217893_7121875435278244660_n

6 comments

  1. Har en sambo vars foto också skulle kunna passa där 😉

    Men du…vilken mysig hörna du har gjort (jag tar för givet att det är du??) och himla gött att stänga ute myggen 😀

    Hoppas att du fick ihop bra med blåbär på din tur i skogen!?
    Jag måste ge mig ut en vända jag med för mina är slut.

    Ha en fin helg!

    Kram

    1. Ja tänk att det ska va så svårt å göra sig av med saker 😉

      Ja visst var det en mysig hörna.. enkelt som tusan med ett sånt där myggnät från IKEA 99kr, och sen två solsängar som pimpats lite med kuddar och lakan 🙂

      Vi har massor av blåbär i vår skog, hinner bara inte med å plocka så mycket som jag vill.

      Kram på dig!

Kommentera

