Dagarna på Gotland.

Jag skulle vilja skriva att det var helt jäkla perfekt och underbart att va på ön.
Jag skulle vilja skriva att jag helst inte ville åka därifrån.
Men då skulle jag ljuga och det vill jag inte. Av vilken anledning liksom?
Jag och sambon hann knappt ses. Långa utflykter utan några planer eller tider att passa hanns inte med det heller.
Det flaxades mellan ställen att bo på och släkten som skulle hälsas på.
Bäst var det att bo hos min bror där W hade så himla roligt med sin kusin. Glad son = glad mamma!
Inser att nästa sommar får det här med boendet bli prio ett om jag överhuvudtaget ska åka ner. För att få den där härliga vistelsen som jag vet att jag kan få där, så krävs det att va nere lite längre och ha ett eget boende.
Nåt att tänka på till nästa år.

Bokade om resan hem och smet iväg en dag tidigare än beräknat. Kändes tungt att lämna sambon kvar där men jag kände att bristen på tid för OSS (han jobbade) snarare blev motigt än mysigt. Ibland kan ens förväntningar på något förstöra mycket tror jag.
Gilla läget hade nog varit en bättre filosofi.

Väl hemma känns det som jag kom till ro på en gång 🙂

PicMonkey Collage PicMonkey Collage2

Men visst fanns det ljusglimtar 😉

Nu blir det å dra ur kontakten här hemma för nu mullrar det rejält. Hua, jag som verkligen avskyr åska 😦

 

6 comments

  1. Jag förstår dun känsla. Det får inte bli för hattigt och rörigt, då blir det bara jobbigt. Men på bilderna ser det i alla fall superhärligt ut  !

    Ha det gott! Kram Jennifer

  2. Ibland har vi helt enkelt för stora förväntningar på saker och ting och när det inte blir som man har tänkt sig blir man väldigt beskviken. Förstår precis hur du känner. Hoppas ni får fler tillfällen i sommar att bara vara ni.
    Ha det gott !
    Kram Pia

  3. Jag tror också att förväntningar kan förstöra. Särskilt nu lagom till semestern då man har nån sorts rosaskimrande vision om hur fint och bra och mysigt det ska vara. Men det blir ju sällan så.

    Aja. Fina bilder hursomhelst! 😊

Kommentera

