Poolhäng

Men vilken bra dag det blev idag 🙂

Förmiddagen bjöd på sol och då var jag snabbt framme med solstol och fixade poolen åt W så att jag sen i lugn och ro kunde njuta av solen 😉

Efter lunch drog det in en massa moln och sen kom regnet alldeles lagom tills jag skulle sy nya gardiner till husvagnen. Jäkligt bra timing om ni frågar mig.
Husvagn ja… har jag sagt att vi gått och blivit med husvagn?
Vi fick ju ta över svärmors nu till sommaren och då vill jag pimpa den lite med nya gardiner  🙂
Planen är å komma iväg någonting i sommar i samband med att sambon jobbar någonstans i vårt avlånga land. Vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska jag skölja ur toningen i håret och sen kolla lite på Wimbledon. Imorgon bär det av till Stockholm för ett stopp hos S innan jag och W tar båten till Gotland.

Sa jag att jag njuter av min semester? 😉

2 reaktioner på ”Poolhäng

  1. Helt rätt med husvagn 🙂 Vi älskar husvagnslivet, vi har varit i Halmstad i ca 12 år men i år blir det att fara omkring lite i och med Erics tävlingar.
    Skönt med semester, jag får kämpa på i en vecka till men det ska nog gå bra.

    Ha det fint !
    Kram Pia

Kommentera

