SEMESTER!!!!

Igår när jag kom hem hängde jag upp jobbnycklarna på en krok och där ska de få hänga tills den 11 augusti 😀

Känns helt enkelt jäkligt underbart just nu.

En granne som hade sett min status på FB igår skickade ett sms vid 19.30 om jag ville fira in semestern med ett glas vin?
Dum fråga 😉 klart jag ville det. Oj vad 4 timmar kan gå snabbt när man har trevligt.

Nej, nu ska jag återgå till att fortsätta med fixandet inför midsommarafton. Sambons familj dyker upp på förmiddagen och stannar tills på lördag.
Håller tummarna för att solen tittar fram imorgon.

Hej hopp och glad midsommar på er!!

8 reaktioner på ”SEMESTER!!!!

  1. Jag med! Semester!!!

    Men inte så länge ledigt. Fyra veckor här. Ska bli härligt.

    Semester 🙂

    Go midsommar på dig!

Kommentera

