Fortsättning följer… en annan dag

Det där förbaskade tyget som jag kämpat med och nu skulle få upp.

Ja det visade sig, trots mitt upprepade mätande, vara för långt/brett så det blir å ta en sväng till med symaskinen.

Stod nästan och hoppade av irritation. Så tröttsamt!!!
Tar nya tag en annan kväll för nu har vi haft fantastiska dagar med sol och kvällarna har jag tillbringat tillsammans med mannen i hammocken 😀

Så fortsättning följer!

4 reaktioner på ”Fortsättning följer… en annan dag

  1. Sånt kan man ju bli tokig av. Men jag skulle ju aldrig ens prova för jag kan verkligen
    inte sy, hepp inte min grej 😉
    Hoppas det går bättre en annan dag.
    Njut av sommaren i stället.
    Kram Pia

    1. Hahaha, jag tror nog lite för mycket om mig själv ibland och tänker att det där är väl enkelt… det fixar jag!! 🙂
      I helgen ska det förhoppningsvis bli klart. Håll tummarna!!
      Kram på dig.

Kommentera

