Städa, städa varje… torsdag

Jag tror jag går på reserverna just nu efter på tok för lite sömn, efter en rolig kväll i Stockholm 😉
Somnade gott på tåget dock och det kanske var räddningen?

För här hemma har verandan tvättats och golvet oljats in.
Förstår inte riktigt vart orken kom ifrån.
Kan ha varit den gulliga överraskningen när jag kommer hem och hittar mina grabbar i köket där de bakar chokladmuffins tills jag kommer hem 😀

Sen är det ju tur att en kan idka barnarbete så det går lite snabbare 😉

10403290_10152239675532893_3064836243197280841_n

Ikväll är tanken att jag ska börja sy på det tyget jag har köpt för att fixa ett innertak till verandataket… 13 m tyg som ska sys ihop och hängas upp… vi får väl se. För efter att maten har ätits ikväll lär jag somna gott i soffan 😉 och imorgon ringer klockan strax efter fem igen och det är dags att jobba.

Hej hopp på er i solen 🙂

8 reaktioner på ”Städa, städa varje… torsdag

    1. Nybakade muffins skulle jag lätt kunna vänja mig vid ock krävs det en sväng till Stockholm och träffa vännerna för att det ska bakas… ja då blir det ju ännu bättre 😉

      Trevlig kväll på dig med.. här är det snart dags att sova för min del 🙂 Kram kram.

  1. Man blir trött efter såna där utflykter 🙂 Jag känner samma sak. Var ju en rätt intensiv helg efter min Stockholmsvistelse också.Jag har slockat som en liten gris alla kvällar sen jag kom hem. En kväll hann jag inte ens dra ner persiennerna 😉 O lika trött är jag på morgonen när jag vaknar. Måste igång med träningen igen. Men lite svårare när jag inte bara kan ut och springa. I stugan kan jag med andra ord inte träna just nu mer än att göra sit-ups och armhävningar typ. Sen har det ju varit kortveckor och nu känner jag av halsen lite, så får ligga lite lågt tills efter helgen. Börjar bli dags för semester känner jag 🙂 Ser ut att bli jättefint på uteplatsen 🙂 Hoppas W mår lite bättre nu. Kramar!

    1. Behöver också ta tag i träningen. Den har hamnat lite i skymundan när det har varit så mycket annat fix. Men snart är det semester!! Tjoho!! Kram ❤

Kommentera

