Hej hej!!

Tittar in en sväng och säger Hej!

Morgonpromenad avklarad i blåsten, nu kaffe och sen ut i vedhögen och köra ett race innan jobbet.
Full fart är bara förnamnet här hemma.

Jag har helt enkelt inte tid att jobba.
Undrar om chefen håller med mig?
Vill ju va klar med allt här hemma när jag går på semester. Då vill jag bara luta mig tillbaka och njuta av allt det fina och härliga. Då vill jag inte sitta i grusgången och rensa ogräs, eller ogräs i rabatterna heller för den delen.
Så de här veckorna som är kvar borde jag få va hemma och jobba 😉

Helgen hos A i Stockholm var toppen. Hon är så härlig och ger mig så mycket energi. Blir helt enkelt glad i hennes sällskap ♥
Sen när jag kommer hem så får jag ofta en dipp och märker hur mycket jag saknar mina finfina vänner.
Vilken tur då att jag hoppar på det där tåget igen imorgon efter jobbet 😀
Då blir det en sväng till storstaden igen för å träffa en annan fin vän 🙂 men den här gången får sonen stanna hemma.

Nej, nu måste jag sätta fart!!

6 reaktioner på ”Hej hej!!

  1. Visst är det så att alla måsten ska vara klara innan semestern, då vill man ju bara njuta 🙂
    Vad skulle man göra utan sina vänner, dom måste man vårda ömt.

    Ha det bra fina du !
    Kram Pia

    1. Exakt! Det är då jag ska luta mig tillbaka och rulla tummarna 😉

      Ja vännerna ska man vara rädd om. Önskar det blev oftare som vi sågs.
      Kram på dig!

  2. Exakt samma tänk som mig, allt ska helst vara färdigt. Tycker våra chefer borde ta hänsyn till detta, undra om det inte är en arbetsmiljöfråga ;).

Kommentera

