Sköna dagar, fredag och helg!!

Jag tror att jag har fastnat någonstans mellan blommande syrener och liljekonvaljer. Kommer liksom inte in om kvällarna när det är så här himla underbart ute som det varit nu.

Samtidigt känns det lite sorgligt att ha varit själv de här finfina kvällarna då mannen befinner sig i Stockholm.
Hade velat dela de här kvällarna med honom, sittandes i hammocken (som inte kommit fram än) grillat något gott och haft det riktigt mysigt. Så där som man säger att man alltid ska göra och ta vara på de här dagarna/kvällarna innan semestern för att förlänga sommaren till max.

Men i morgon tar jag och W tåget till Stockholm och möter upp honom och gör stan på dagen och sen ska jag och W åka till finfina A och sova över hos henne och hennes grabbar 😀
Längtar!!!

Sen slog det mig att om 4 veckor (13 arbetsdagar) är det SEMESTER i 7 veckor. Hur nice är inte det på en skala??? 😀

379277_10152505811750487_1727650473_n

4 reaktioner på ”Sköna dagar, fredag och helg!!

  1. Va mysigt att åka till Stockholm. Bara tågresen blir en upplevelse för lille W .
    Men du…7 veckor !! kan väl ändå inte vara rättvist, fniss 😉 😉

    Ha en riktigt trevlig helg !
    Kram Pia

    1. Tågresan och vistelsen blev jättemysig 🙂

      Haha, ja min tjänst ser ju ut så. 7-8 veckor på sommaren och ca 3 veckor över julen 😉 Helt ok och väldigt rättvist, hihi

      Kram på dig!

Kommentera

