Tisdag och en dagens

Så här i pausvilan får det bli en dagens 🙂

 

Klockan är 20.23

Nu passar jag på att skriva ett litet inlägg när det är paus i hockeyn.

Tidigare så har jag räfsat en jäkla massa tunga löv innan det var dags att jobba.

Kläderna är grå mysig tröja och sköna jeans.

Borde ta fram kläder för morgondagen samt packa träningsväskan.

Undrar hur vissa egentligen tänker när de tror att deras liv är universums mittpunkt.

Längtar till helgen då det lovas bli sol och massor av plusgrader 🙂

Känner mig lite irriterad.

Tycker att veckorna går alldeles för fort.

Gillar att pyssla i trädgården.

Gillar inte att svärfar fått en stroke 😦

Dagens citat får bli:

IMG_1253444106143240_1

4 reaktioner på ”Tisdag och en dagens

  1. Åh det ordspråket behövde jag höra idag…då grannen märkligt nog dissar helt nu för tiden? Å jag fattar inget alls och det har sugit energin ur mig totalt ❤
    Stor kram goding!

  2. Kul att du också kör en dagens, gillar den läsningen. Usch då, vad otäckt med din svärfar, hoppas han snart mår bättre.

    Ang. läppglosset du undrade över så tycker jag det är jätte bra, klibbar inte 🙂

    Ha det bra.
    Kram Pia

    1. En dagens går ju så snabbt 🙂
      och vad bra att det inte klibbar, vill ju inte ha klister på läpparna 😉

      Svärfar är piggare idag efter ännu en orolig dag igår, så det känns hoppfullt för tillfället.
      Kram kram!

Kommentera

