Söndag

image

Ungefär så här har min söndag sett ut.
Druckit alldeles för mycket Cappuccino och tittat på regnet som inte vill ge med sig.
Ingen idé att stressa upp mig för de där sakerna jag behöver göra utomhus.
Nej, jag tände en brasa, drack mitt kaffe och hade filmmys med sonen 🙂

8 reaktioner på ”Söndag

  1. Låter som en riktigt skön söndag. Här känns det som hela helgen har varit slö, men
    sådana helger behövs ibland också. Nu laddar vi för en ny vecka, ja du är väl ledig i morgon kan jag tro….avundsjuk, jag nä inte alls 😉 😉

    Ha det gott fina du
    Kram Pia

  2. meeeh gud va mysigt hahha 🙂
    Själv glodde jag på Marathon, och planterade buskar som stått alldeles för länge på torra land 😉
    Kram på dig

  3. Ibland är det skönt med regniga dagar, så att man med gott samvete kan krypa upp i soffan under en filt och bara mysa. Mer sånt åt folket!

Kommentera

