Valborg

Regnet öser ner och det är tal om 2-5 cm nysnö under natten.
Gick och nattade W vid sju och vaknar själv en timme senare.
Tanken var å tända en brasa och ta ett glas vin.
Tanken var att se Pretty woman för första gången (ja jag är väl den enda i min ålder som inte sett filmen)

Men efter att ha sovit en timme kände jag mig alldeles groggy i huvudet, var inte ett dugg sugen på vin och att se filmen kändes skitjobbigt eftersom den säkert ska hålla på till tio med alla reklamavbrott.

Så jag firar den här Valborgsmässoaftonen med en kaka och går nu och lägger mig igen.. kommer inte piggna till och sängen känns väldigt lockande.
Glad över att jag inte står i ruskvädret och ser på en brasa.
God natt!

4 reaktioner på ”Valborg

  1. Den filmen måste du bara se, vet inte hur många gånger jag har sett den och den är lika bra varje gång 😉 Det blir inte alltid som man har tänkt sig med firanden.. vi har inte firat på någon särskilt sätt heller, bara varit hemma själva, Eric kom hem igår 🙂
    Ha det fint.
    Kram på dig !
    Pia

    1. Mysigt å ha sonen hemma 🙂 min lilla skrutt somnade redan innan sju ikväll och ja, här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Får nog bli å se ifatt några avsnitt av Grey´s 🙂
      Finns ju en liten historia till varför jag inte sett filmen men tänkte att det hade varit kul å se den nu, men som Marlene skrev här ovan så går den ju i repris titt som tätt 😉
      Kram och ha det så mysigt nu med hela familjen samlad.

Kommentera

