Ikväll är planen att det ska bli grillpremiär

men än har jag inte ropat hej eller tjoho för sambon sitter fortfarande inne i studion och mixar för fullt.

Vi har på sin höjd sagt hej och växlat några ord sen i tisdags eftersom han antingen repat eller haft fullt upp i studion fram tills jag har somnat, meeeeeen han har lovat grillning ikväll så det hoppas jag på.

Helgen kommer spenderas mestadels utomhus i solen. Det finns en hel del å göra i trädgården och jag längtar verkligen 🙂
I morgonkväll ska vi träffa vänner i stan och gå ut på krogen. Det var inte igår kan jag lova.
Hoppas huvudvärken som jag dragits med idag (jäkla mens som ska dra med sig huvudvärk 😦 )inte dyker upp i morgon.

Trevlig fredagskväll på er!!

Kommentera

