Hemma igen!

 

 

Kom hem från Cypern i måndagskväll och har två arbetsdagar i ryggen men ååååååååhhhh vad bra vi hade det 😀
Kommer leva länge, länge, länge på minnena.
Toppenväder, toppenhotell, kanongod mat.
Ja jag har inget att klaga på alls faktiskt 🙂

Till och med vågen jublade idag på gymmet när den stod på -1kg efter semestern 😉 Men så har det blivit en hel del träning med. Jogging utmed stranden på morgonen, tennis, promenader och pass som hotellet hade.
Det varvat med en massa Rosé och slappande i solstolen är tydligen så jag ska leva mitt liv 🙂

Åker gärna tillbaka!!

Här kommer lite bilder.

e760dc0d-910a-46e3-a2d2-7502d6bd9110wallpaper

e564350d-5598-4902-9f60-8ed66448d0afwallpaper

581117c9-95c2-4abf-a746-2e2641661b31wallpaper

3672f480-4c64-425d-91a4-983a78455350wallpaper

IMAG1212

IMAG1229

P4204591

IMAG1248

10 comments

  1. Välkomna hem igen ! Vilken härlig semester och visst är det så att man stoppar den långt in i hjärtat för att plocka fram någon regnig dag. Nu längtar jag ännu mer till vår resa i sommar när jag ser dina underbara bilder. Så söt han är er lille kille 🙂

    Ha det fint!
    Kram Pia

  2. HÄRLIGT!

    En liten vecka kan göra mycket gott. Fast jag har då aldrig lyckats minska vikten på en semester. Jo en knäpp magen i Sydostasien kanske sänkte vikten en aning….

    Men en sak undrar jag! Jag trodde att Bamse bodde på Lanzarote för där såg vi honom. Har han flyttat till Cypern?

    Fina bilder!

    1. Mycket härligt!!

      Haha det här är nog första gången för mig med att vågen pekat åt rätt håll. Fast jag har nog aldrig varit så aktiv på en semester heller 😉

      Ang Bamse så verkar han ha en hektisk period framför sig… tyckte han sa att han skulle till Kreta nästa vecka 😉

  3. Välkomna hem!
    Ja det låter onekligen som att ni har haft det toppen och det unnar jag er verkligen 🙂

    Himla imponerande att du gått ner ist för upp under en semester hi hi hi
    Men så aktiv som du verkar ha varit så är det ju egentligen inte konstigt.

    Hoppas att du får leva på denna härliga känsla länge till och nu är det ju rätt så härligt här hemma med…all denna grönska och goa dofter från utslagna buskar och blommor 🙂

    Kram

  4. Åh, gud så härligt! Ser ljuvligt ut. Och det är bra gjort att få minus på vågen efter en semester :).
    Får man fråga vilket hotell ni bodde på? Vi är lite inne på att åka till Cypern mot hösten. Såg Bamse så antar att ni åkte med Fritidsresor?
    Ha en fin helg! Kram Jennifer

    1. Kan verkligen rekommendera Nausicaa beach där vi bodde. Alla åtta var nöjda med utbudet av maten på buffén, fina lägenheter, härligt ordnad promenadstråk utmed havet i flera kilometer som många både sprang och promenerade på. 3-4 olika träningspass om dagen (yoga, vattengympa, aerobic..) Bamseklubben (Ja vi åkte med fritidsresor) körde nog alla dagar även om Wilmer nöjde sig med att hälsa på dem vid frukosten 😉
      De tipsade oss om att åka i september då vattnet är riktigt badvänligt men att gräset då inte är lika grönt och fint som vi hade det nu. Fast jag hade nog hellre haft varmt i vattnet 😉
      Ha en fin helg ni med 🙂 Kram!

Kommentera

