Time flies

Dagarna springer på i en rasande fart trots att jag inte gör något speciellt förutom allt det där vanliga ni vet.
Tiden går fort när man har roligt… tja jag tycker att det verkar som att den där tiden rusar rätt snabbt trots att jag har det rätt vardagligt.
Måste ju betyda att jag har en rolig vardag 😉

Känner av något i halsen igen. Kanske något som inte riktigt bryter ut?
Någon som sätter en slant på att det bryter ut på måndag?
Nej så skoj ska vi inte ha det. Ikväll blir det en liten whisky och annars gör jag en häxbrygd i helgen och simsalabim är jag fri från det onda.

Så idag på friskvårdstimmen fick det bli yoga.

Tänk vad bra det är med alla de här apparna som man kan ladda hem och ha med sig.
Idag använde jag mig av en yoga-app på gymmet. Jaja såg väl så där lagom halvknasigt ut att stå där på gymmet å köra yoga men vad tusan… jag är inte den som bryr mig 🙂

Nej nu ska jag återgå till vardagen så att tiden rusar på lite till… Snart måndag!! 🙂

images4

6 reaktioner på ”Time flies

    1. Eller hur!! Fast de andra som var där och kämpade i maskinerna verkade inte tycka det 😉 Så här i efterhand önskar jag att jag hade överdrivit andningen med 😉 Kram kram

  1. Hahha skulle du ha gjort, riktiga krystpushar hahha, va du är rolig 😀
    de va nog bara avis på dig och tyckte det såg helt klart bättre ut än va de pysslade med 😉
    Kraaam!

  2. Ja men visst är det så att tiden flyger iväg. Jag tycker nästan det är lite läskigt ibland när jag tänker på hur stora barnen blir och jag kan känna att jag inte hänger med.

    Fy så trist, hoppas det inte blir någon tråkig förkylning nu.
    Håller med om att det är toppen med träningsappar :).
    Ha nu en riktigt trevlig helg! Kram Jennifer

    1. Ja jag hänger inte heller med i svängarna. Saker blir ogjorda för det känns aldrig som om tiden finns… handlar såklart om prioritering med, men det är ju så mycket jag vill 🙂
      Känner fortfarande av halsen men det verkar aldrig bryta ut till något rejält.. förmodligen ett envist virus. Kram!

Kommentera

