TGIF

Härliga fredagskvällen är här och tre lediga dagar ligger framför oss, ja för mig och W åtminstone. B ser vi igen på söndag.
Ikväll slår den här gourmetmamman till å fixar korv med bröd till kvällsmat.
Ett glas rött till det kanske?
Njae… väntar med det tills jag lagt gullungen. Sen lyxar jag till det med ett glas och lite ost och kex till Lets Dance 🙂
En fredagskväll helt i min smak!

Har haft två riktigt bra jobbdagar nu och det märks så tydligt på humöret och orken. Har inte sneglat på klockan vid halv åtta och funderat på att gå och lägga mig.
Skönt!!

Imorgon ska jag följa med en jobbarkompis in till stan och gå på en föreläsning i kyrkan och äta frukost där. Jag är inte kyrklig av mig men det här verkade va en bra föreläsning så jag hakade på 🙂
Drog även med mig svärmor på en konsert som hölls för Erikshjälpen i söndags, så nu har jag gjort två besök i kyrkan  under en vecka 🙂

Sen blir det å ta tag i  den nya vedhögen. Klyva ved står på schemat.
Naturgym som vi säger 😉

 

6 reaktioner på ”TGIF

  1. Ja men visst är det bara för skönt med helg!
    Låter som att du kommer få en mysig fredag :).
    Hoppas det är en bra föreläsning.
    Ha en skön helg! Kram Jennifer

  2. Jag uppskattar också att det nu är fredagskväll! Jobbveckan har varit ok men ”slitsamt” med allt hustänkande”. Jag slog på stort med en cider så skål på dig :-))
    Hoppas helgen blir bra med gympass och utflykt.

Kommentera

