Sicken underbar dag!

Jag var inte sen att ta vara på den här dagen idag.  (förmodligen inte någon annan heller som hade chansen)
Tur i oturen så var sonen fortfarande seg efter gårdagens feber (fick åka och hämta honom på dagis och sen tillbringade vi resten av dagen i ett mörkt sovrum)
Men idag har vi varit ute och njutit som bara den 🙂 Vilken dag!!! Ikväll har nog grillarna gått varma… ja inte vår då eftersom det här med grillpremiär är mysigast om sambon är hemma. Han befinner sig på vintrigare breddgrader och det blev rejäla kontraster mellan våra mms idag. Jag iförd bikini, han på skidor 🙂

Passade på att ta en promenad när W blev trött mitt på dagen. Han vägrar annars att sitta i vagn så pass länge att jag får till en promenad, men idag somnade han. När vi kom hem igen svidade jag om till bikini och satt ute och fikade.
Solglasögonen behövdes inte enbart mot solen kan jag säga… den vintervita kroppen bländade otäckt den med 😉
Men nu har kroppen blivit lite uppvärmd och påmind om vad som förhoppningsvis väntar om 2 veckor. Tjoho!!

Nu är jag på väg i säng och eftersom jag är sån som ställer om klockan redan innan jag går och lägger mig så är det ju sent för mig nu 😉

vårblommor
Fina vårblommor på promenaden.

kvistar
Vår både ute och inne 🙂

5 reaktioner på ”Sicken underbar dag!

  1. Härliga bilder. Visst har vi underbart väder, skönt att ha fått lite färg på näsan.
    Haha, ja du, nu är vi ganska bleka 🙂

    Skönt att sonen är på bättringsvägen.
    Ha det fint !
    Kram Pia

  2. ÅHHH vilka vårmysiga bilder 🙂 jag älskar alla blommor överallt nu

    Ny post ute….en butik för alla kreativa kuddnarkomaner 🙂

    Jag passar på att önska en riktigt solig GLAD PÅSK

    LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor 🙂

Kommentera

