Ogillar!!!

Ute har det helt plötsligt kommit en massa snö… har bara idag kommit en decimeter 😦
Känns så värdelöst när en vet att det förmodligen inom två dagar har regnat/slaskat bort och förutom det så har jag vant mig vid våren.
Alla blommor som tittar fram bland löven och solen som värmer.

I Sälen däremot kändes det helt rätt med snö 🙂
Någon skidåkning blev det inte. W vägrade att sätta på sig pjäxorna och det här med å tvinga en 3-åring bara för att en själv är sugen på att åka är nog inget en ska ge sig in på 😉
Vi struntade helt enkelt i skidåkningen.
Det blev pulkaåkning, en jäkla massa gungande och slöande i solen medan W lekte i snön med bilar.
Men vi fick va tillsammans alla tre och det var liksom poängen med att åka iväg.

Väl hemma hade jag hoppats på att helgen skulle ha gett mig en massa energi, men efter att ha bytt dag och jobbade i måndags så dog jag litegrann.
Jag har känt mig lite som en robot de här dagarna. Fått gjort det jag skulle göra men inte mer.

Kanske är det sommartiden som behövs nu??

6 comments

  1. Neeeej inte sommartid!! Min värsta ångest, har nog problem att komma mig upp på mornarn.

    I övrigt håller jag med, bort med snön. Här var det 8 grader en dag och i natt har de lovat -18!! Gaaaah.

  2. Här har vi bara en massa regn, men är glad att det inte är snö. Skönt att bara få vara lite lediga och vara tillsammans, även om det inte blev någon skidåkning.

    Kram och god natt.
    Pia

    1. Det slutade snöa sent igår så idag är det rena vintern ute. Hoppas att det försvinner snabbt!! Ja det var supermysigt att bara umgås och byta lite miljö 🙂
      Kram!

  3. Ja en hel massa snö kom det, men nu är allt borta igen.
    Nej att tvinga någon till skidåkning är inte bra, de ska ju vilja det själva. Men det är ju som sagt ändå bara så härligt att få komma iväg tillsammans.

    Jag har hittat en bra app till kettlebell till min iphone, Kettlebell fitness med Lauren Brooks.
    Kram Jennifer

    1. Tack! Ska kolla in den 🙂 Har en iPhone liggandes för bra appar men använder en Android just nu och hittade en app som verkar bra 🙂 Virtual trainer kettlebell.
      Kram på dig.

Kommentera

