Stockholm, seminarium och snart helg.

Känner mig lite småtrött efter Stockholmsvistelsen. Jag har glömt bort hur det är å dricka drinkar och hänga på överfulla ställen i Stockholmsnatten 🙂
Men det var inga problem att komma upp idag och åka iväg på Lärarförbundets seminarium. Att solen sken från en blå himmel och glittrade vackert i vattnet där ute på St. Essingen gjorde det hela säkert enklare 😉

Efteråt blev det en snabb lunch med Norpan. Planerade att ses snart igen och ha lite mer tid för prat 🙂

Sen blev det tåget hem och hämta en överlycklig skrutt på dagis Tänk vad jag kan sakna halvt ihjäl mig efter honom när jag är iväg trots att en liten del av mig pustar ut och tycker det är rätt skönt med 😉

Nej, nu är det dags för dagens träning.
Ikväll blir det magen som får sig en genomkörare och sen blir det ett Kettlebell-pass.

Hej Hopp!!

6 reaktioner på ”Stockholm, seminarium och snart helg.

  1. Kul att få komma iväg på lite roligheter, det behöver man ibland.
    Och visst är det så att man tycker det är skönt att komma iväg själv men ändå längtar man som en tok efter sina små.
    Ha det! Kram Jennifer

Kommentera

