Full fart på den lediga dagen.

Ledig måndag!

Vi åkte iväg till badhuset. Länge sen vi var där och det fick vi nog lida för.
W blev helt hysterisk! Började skrika och grina när vi skulle duscha. Jag vååågar inte skrek han.
Kan säga att jag redan där var nära å vända på klacken och åka hem. Men efter lite lirkande tog vi oss ut i simhallen. Glöm att han tänkte ta sig ned i undervisningsbassängen. Samma sak upprepade sig där och det var bara å gå därifrån och sätta oss i plaskpoolen. Där blev han hur glad som helst och hade superkul 🙂
Så jag och B turades om att va där med honom medan den andra simmade. Funkade ju bra det med 🙂
Men fy vad trögt det gick till en början där i bassängen. Jag har urusel teknik helt enkelt.
Sista svängen jag var i då gick det bättre, men fort går det då inte.

no matter

Sen åkte vi till biblioteket och hade det mysigt innan vi begav oss hem.

Väl hemma har jag färgat håret och efter nattningen så slängde jag ihop degen till de kalljästa frukostbullarna som vi ska götta i oss till frukosten imorgon.
Ledig dag som sagt var 😉

Ledig

Den här veckan bjuder på roligheter. Efter jobbet på onsdag sätter jag mig på tåget till Stockholm och träffar en fin vän och sover över. På torsdag ska jag nämligen på Seminarium i huvudstaden.
Har även sån tur att allra bästa Norpan befinner sig där och vi ska sammanstråla på hemvägen 🙂 Det ser jag fram emot det med.
Avslutar sen veckan med att åka till Örebro för en fotoutställning som en fd jobbarkompis ska ha.

En bra vecka tror jag nog att det blir.

 

6 comments

  1. Åh ahhah gud va ungar kan få för sig grejjer va? Vilket tålamod ändå 🙂
    Hoppas att du får det kul i vår stad 🙂
    Kramar Åsa

    1. Fick bita mig i läppen för att inte själv hamna på en 3-årings stadie. Andas, andas… 🙂 Får nog åtminstone en riktigt rolig AW imorgon i storstaden 🙂 Kram på dig!

  2. Haha, ja dessa små juveler, dom är ju underbara trots allt 😉
    Jag gillar inte att simma, men för ett tag sedan frågade jag min Eric om han inte kunde lära mig att kråla, men han hade inte så mycket tid sa han, hmm 😉
    Wow vilken rolig vecka du får, kul när det händer lite.
    Ha det gott fina du.
    Kram Pia

    1. Ja vilka idéer de får för sig de små underbara juvelerna 🙂
      Jag är inte heller något fan av simning men såg det som en möjlighet att få till dagens träning när vi ändå var där 😉
      Du har ju ett proffs i familjen.. får nog fortsätta å tjata på honom å få till lite träning 🙂
      Kram på dig!

  3. Det där i badhuset känns igen, så var alla mina när de var mindre. Och stora simbassängen vill de absolut inte i för det är på tok för kallt säger de :).
    Det där med att simma är inte min grej, jag har noll teknik. Borde egentligen träna lite på det.
    Kram Jennifer

    1. Konstigt det där hur vissa verkar va livrädda för vatten.Anar att min olust för vatten har smittat av sig trots att jag tycker att jag försöker dölja det väl 😉
      Får hoppas det går bättre när vi åker utomlands 🙂
      Kram!

Kommentera

