Bröstkoll och halvledigt

Checkar in nu på jobbet. Klockan är 06.15 och jag tänker inte jobba längre än till tio. Helt ok så här en onsdag 😃

Ska tyvärr inte bara ha det göttigt resten av dagen, men både fika, lunch och fönstershopping med mina ❤ ska hinnas med efter mammografi. Väger liksom upp det hela  på ett bra sätt. 

Hoppas ni får en bra onsdag!

6 reaktioner på ”Bröstkoll och halvledigt

    1. Det gick snabbt och det är värt att känna sig lite ihopklämd 😉 Resten av dagen blev mysig även om det var väldigt mycket folk ute i vimlet. (sportlov)
      Kram tillbaka.

  1. Fy, jag ser inte fram mot mammografin som väntar om några år. Har hört att det gör himla ont?
    Jag hoppas på att de har hittat en annan lösning på undersökningen till det är dags för mig 😀

    Kram

    1. Det är inte direkt skönt om jag säger så 😉 men det är över så snabbt och värt det Big time!!
      Men nog tusan borde de ha kommit på en annan lösning på det vid det här laget… så du kan ha tur!!
      Kram!

  2. Oaaah den vidriga mammografin..tänk att de inte utvecklat den undersökningen något. Hade det vart män som behövt röntga kulorna i en apparat som klämmer ihop dem så hade det kommit ny teknik inom kort 😉
    Hoppas allt såg bra ut!
    Kram på dig!

  3. Hahahahaha du är ju för go!! Ja hade det varit männen som skulle genomgå den typen av undersökning så hade det definitivt funnits en annan lösning 😉
    Nu hoppas jag att allt såg bra ut även den här gången. Kram på dig!

Kommentera

